Hoe kan ik mijn afspraak afzeggen?
Afspraken kunnen telefonisch, per e-mail of via het contactformulier worden afgezegd. Vermeld altijd je naam, de dag en tijd van de afspraak en de naam van de behandelend logopedist. Als je telefonisch wilt afzeggen en je krijgt onze voicemail, spreek dan altijd een bericht in.
Wanneer moet ik mijn afspraak afgezegd hebben?
Alle afspraken dienen 24 uur van tevoren te worden afgezegd. Afspraken die niet 24 uur van tevoren zijn afgezegd worden bij de cliënt zelf in rekening gebracht. Hiervoor wordt 100% van het geldende praktijktarief gehanteerd.
Bij ziekte geldt dat afspraken die:
- vóór 08.15 uur van de dag van afspraak worden afgezegd niet in rekening zullen worden gebracht.
- ná 08.15 uur van de dag van afspraak worden afgezegd gedeeltelijk bij de cliënt in rekening worden gebracht. Hiervoor wordt 75% van het geldende praktijktarief gehanteerd.
- niet zijn afgezegd bij de cliënt zelf in rekening worden gebracht. Hiervoor wordt 100% van het geldende praktijktarief gehanteerd.